انتخاب لباس برای انواع پوست
تاریخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399
نویسنده : kimiagar

لباس های رنگی را انتخاب کنید که با لباس شما مطابقت داشته باشد. چند گروه از سایه های مورد علاقه خود را از گروه رنگ انتخاب کنید و این رنگ های اصلی خود را بسازید. این قسمت می تواند مشکل باشد ، بنابراین حتما تست آینه را انجام دهید تا مطمئن شوید این رنگ ها روی شما عالی به نظر می رسند. از لحاظ تئوری ، می توانید به همان اندازه که می خواهید رنگ ها را انتخاب کنید. با این حال ، این تعداد با توجه به اندازه بودجه ، کمد شما ، و صبر شما برای هماهنگی لباس ، واقعاً محدود است. یک لباس مناسب معمولاً از یک رنگ خنثی و یک رنگ اصلی با مقدار کمی لهجه لهجه تشکیل شده است.  رنگهای بیشتر از اینها به یکباره تمایل دارند لباس را شلوغ جلوه دهند. در کودکان ، جنس لباس کودک مهمتر است.

برای رنگ لهجه خود چند لوازم جانبی را در رنگ های تکمیل کننده و متضاد انتخاب کنید. اگر می خواهید لباس راحتی کنید ، از این وسایل کم استفاده کنید. [10] کراوات نارنجی یا مربع جیب می تواند شما را در لباس شخصی نیروی دریایی محافظه کار دیگر بایستد. به همین ترتیب ، کمربند آبی در لباس سالمون می تواند یک انتخاب غیر معمول اما شیک باشد.
تصویر با عنوان بهترین رنگ های لباس خود را مرحله 10 انتخاب کنید

برای لهجه و جواهرات به یک نوع فلز بچسبید. گرچه آنها بخش کوچکی از لباس شما را تشکیل می دهند ، اما براقیت فلز به سرعت چشم را به خود جلب می کند. استفاده از دو رنگ مختلف فلز می تواند برخورد کند یا شلوغ به نظر برسد ، به خصوص اگر قبلاً چند رنگ مختلف را پوشیده اید. نقره و پلاتین فلزات با خونسردی هستند ، در حالی که طلا و برنز از گرما برخوردار هستند. زیورالات برای مدل های مختلف لباس می تواند متفاوت باشد.
تصویر با عنوان بهترین رنگ های لباس خود را مرحله 11 انتخاب کنید

تمرین کنار هم بودن لباس ها را انجام دهید. اگر کمد لباس فعلی شما محدود باشد ، یک راه جالب و آسان برای انجام این کار از طریق تابلوهای تصویر آنلاین است. هر قطعه را خاموش کنید تا ظاهر خود را کامل کنید. قبل از شروع خرید با چند ترکیب مختلف همراه باشید تا ایده ای از آنچه را جستجو می کنید داشته باشید. هنگامی که کمد لباس شما بالغ شد ، می توانید معادل زندگی واقعی را با قطعاتی که در اختیار دارید انجام دهید. اگر قصد مصاحبه مهم را دارید یا یک شب را تعطیل می کنید ، بهتر است مطمئن شوید که لباس شما قطعاً قبل از زمان "کار" می کند. تمام لباس ها و لوازم جانبی را بپوشید و بررسی کنید که چگونه جلوی آینه به نظر می رسد. اگر هوا مناسب است ، حتماً با ظاهری پیچیده با لباس بیرونی خود مطابقت داشته باشید.
تصویر با عنوان بهترین رنگ های لباس خود را مرحله 12 انتخاب کنید

آنچه را که می خواهید با رنگهای خود انتقال دهید ، به خاطر داشته باشید. تن های زمین و رنگ های گرم و نور اشباع نشده ، می توانند شما را دوستانه و قابل دسترسی جلوه دهند. قرمزهای روشن جذب کننده توجه هستند. رنگ های تیره و تک رنگ می تواند شما را سخت و قدرتمند جلوه دهد. اگر می خواهید کمتر مورد توجه قرار گیرید ، رنگ های خاموش یا کم رنگ بپوشید. رنگهای روشن و جسورانه ، به خصوص بنفش ، ممکن است شما را خلاق تر جلوه دهند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید